U uverenju da je briga o mladim talentima i ulaganje u njihov razvoj i buduće uspehe jedan od najsnažnijih i najvrednijih stubova društveno odgovornog poslovanja, Vinarija Čoka postala je novi sponzor Srpskog Atletskog Saveza.
U okviru ovog partnerstva, predstavljena je i kampanja „Snaga snagu prepoznaje“, koja ima za cilj da kroz marketinške vrednosti Ždrepčeve krvi, vodećeg brenda Vinarije Čoka, prepozna, predstavi javnosti i podrži rezultate mladih atletskih nada Srbije, istovremeno ističući njihov vanserijski talenat i izuzetnost, kao i posvećenost koju svakodnevno ulažu na putu osvajanja novih sportskih uspeha.
Jedno od zaštitnih lica kampanje „Snaga snagu prepoznaje“ je mlada atletičarka Adriana Vilagoš, čiji je hitac koplja na Zimskom kupu u bacanjima u Sremskoj Mitrovici dosegnuo dužinu od neverovatnih 68,76 metara, što je trenutno najbolji svetski rezultat u ženskoj juniorskoj kategoriji.