Opšti uslovi

Opšti uslovi

Na ove uslove upotrebe i na vašu upotrebu Sajta se primenjuju Zakoni Republike Srbije. Nadležni Sud u Subotici će imati nadležnost u svim sporovima koji proisteknu iz ili su u vezi sa ili se tiču ovih uslova upotrebe Sajta, kao i vašeg načina njegovog korišćenja.

Poštovani kupci,

posetom ili kupovinom u onlajn prodavnici vinarijacoka.rs (u daljem tekstu: “Prodavnica”) prihvatate Opšte uslove prodaje (u daljem tekstu „Opšti uslovi“) koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se sa pravilima koja primenjujemo. Prodavnica zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Opštih uslova.

Predmet Opštih uslova

Opšti uslovi definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na internet stranici vinarijacoka.rs (u daljem tekstu „Internet stranica“).

Subjekti Opštih uslova

Prodavac robe koja se naručuje i plaća avansno je VINARIJA ČOKA PLUS D.O.O. SUBOTICA, Korzo 1 (u daljem tekstu: „Online prodavac“). Kupac robe je posetilac Prodavnice koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu, pošalje narudžbinu, plati avansno gotovinski račun u elektronskoj formi koji dobije putem ostavljene email adrese.

Proizvodi i cene

Putem Prodavnice kupcu je omogućena kupovina svih proizvoda koji se nalaze na Internet stranici, pri čemu proizvodi u svemu odgovaraju pratećim deklaracijama koje su objavljene uz proizvode (u daljem tekstu: „Proizvodi“). Cene na Internet stranici iskazane su sa uračunatim porezom na dodatu vrednost (PDV-om). Iskazane cene su u srpskim dinarima (RSD).

Uslovi kupovine

Naručivanje putem sajta Vinarije Čoka Plus d.o.o. je veoma jednostavno. Porudžba putem sajta je moguća za sve navedene proizvode na sajtu klikom na dugme „DODAJ U KORPU“. Nakon potvrde porudžbine isti su neopozivi (osim u slučajevima i po proceduri predviđenoj važećim zakonima). Ukoliko Online prodavac nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode, isporučiće raspoložive od izabranih proizvoda, o čemu će obavestiti Kupca mejlom (ili telefonom).

Prilikom kupovine Vaše omiljene flaše vina, neophodno je da odaberete i ukrasno – zaštitno pakovanje* kako bi Vam paket bezbedno stigao na adresu.

Ukoliko Vam nije potrebno ukrasno pakovanje, minimum flaša za naručivanje je 6, koje će Vam biti dostavljene u klasičnoj – zaštitnoj kartonskoj kutiji. Pritom, možete naručiti mix od razlličitih vina ili odabrati isključivo Vašu omiljenu sortu.

Prilikom sastavljanja porudžbine potrebno je ostaviti sve tražene neophodne podatke. Nakon toga dobićete e-mail potvrdu porudžbine i kontaktiraćemo Vas telefonski (od ponedeljka do petka u period od 8,00h do 14,00h) radi potvrđivanja Vaših podataka i informisanja o statusu vaše narudžbe.

*Zaštitno pakovanje je obavezno kako bismo bezbedno transportovali proizvod

Plaćanje

Naručene proizvode kupac može platiti isključivo avansno na osnovu dostavljenom elektronskog gotovinsko računa na email adresu. Kupac snosi troškove slanja, po zvaničnom cenovniku kurirske službe BEXEXPRESS Šabac d.o.o., prikazanom na ovom Sajtu.
Povrat novca u slučaju povrata robe vrši se od strane onlajn prodavca isključivo na tekući račun koji je kupac priložio u Odustanku od kupovine ili Reklamacionom listu.

Dostava & isporuka

Roba se dostavlja na području cele Srbije. Dostava se obavlja putem dostavne službe BEX. Isporuka porudžbine je u roku od 7 dana od dana slanja porudžbine. Rok dostave može biti i duži od naznačenog ukoliko naručeni proizvodi nisu trenutno dostupni ili je kupac potvrdu o online kupovini dobio u toku vikenda ili državnih praznika.

Naručeni proizvodi od Online prodavca dostavljaju se do ulaza u stambeni objekat kupca. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obavezan da nosi robu do sprata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu.

Kupac je obavezan da prilikom preuzimanja proizvoda potpiše otpremnicu, koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju poručenih proizvoda.

Ukoliko kupac naručenu robu odbije da primi prilikom isporuke na željenu adresu Online prodavac ima pravo da traži nadoknadu poštanskih i sopstvenih manipulativnih troškova.

Pre dostave porudžbine kurirska služba će vas kontaktirati radi utvrđivanja mesta i vremena lične dostave. Nakon neuspešne prve, dostava pokušaće se još jednom u roku od 24h. Ukoliko ni nakon drugog pokušaja poručena roba ne bude uručena smatraće se da ste odustali od porudžbe i da ste ugovor o kupovini raskinuli.

U slučaju odustanka od kupovine imate pravo da zamenite za drugi proizvod ili da Vam bude vraćen novac. Da biste ostvarili neko od prava prilikom vraćanja kupljenog proizvoda naručena roba ne sme biti upotrebom oštećena ili pohabana, mora biri vraćena u originalnoj ambalaži, uz priloženi račun, i potpisani nalog za ispravku koji Vam je takođe dostavljen.

U slučaju povraćaja Vi snosite troškove transporta robe.

U slučaju da je paket oštećen u transportu, potrebno je da nas kontaktirate odmah do prijemu paketa, a najkasnije u roku od 2 dana od prijema kako bi smo mogli adekvatno intervenisati i rešiti problem. Za sva oštećenja artikala koja nastanu u transportu, a nisu prijavljena u roku od 2 dana, Vinarija Čoka Plus d.o.o. ne snosi odgovornost, i nije vam u mogućnosti pomoći, kako transportno osiguranje neće priznati štetu.

Reklamacije

Kupac ima pravo na reklamaciju proizvoda u skladu sa Pravilnikom o načinu i postupku rešavanja reklamacija potrošača od 20. februara 2018. godine („Pravilnik“) koji je dostupan ovde.

Prilikom preuzimanja pošiljke kupac je dužan da u prisustvu kurira proveri dostavljeni paket. Ukoliko na dostavljenom paketu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) kupac nije dužan da preuzme paket. Online prodavac će o daljem postupku obavestiti kupca u najkraćem mogućem roku.

Više detalja o postupku pokretanja postupka reklamacije i potrebnim koracima nalazi se ovde.

Reklamacioni list možete preuzeti ovde.

Odustanak od kupovine

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača za svaku kupovinu putem interneta kupac koji se u smislu navedenog zakona smatra potrošačem ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana od dana preuzimanja robe, odnosno odustanak od kupovine.

Više detalja o postupku prilikom procesa Odustanka od kupovine nalazi se ovde.

Troškove transporta prilikom jednostranog raskida ugovora snosi kupac. Ukoliko neki od gore navedenih zahteva ne bude ispunjen, Online prodavac neće biti u mogućnosti da prihvati zahtev kupca. U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povrat novca. Novac se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema proizvoda. Po isteku roka od 14 dana proizvod se više ne može vratiti. Prilikom povrata robe obavezno je vratiti istu u ispravnom i nekorišćenom stanju i u originalno neoštećenom pakovanju, pri čemu se mora priložiti i originalan račun.

Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost.

Ukoliko kupljena roba ne odgovara

Ukoliko kupac utvrdi da artikal nije odgovarajući, potrebno je da popuni ONLINE obrazac na svom nalogu i Odustanak od ugovora na daljinu koji je dobio uz paket i kontaktira online prodavca na broj telefona:+381 23 0411 888.

Bez prethodnog kontaktiranja korisničke podrške nije moguće vratiti paket.
Poručeni artikal, bez prethodnog kontakta i dogovora sa Korisničkom podrškom online prodavca ne može se menjati ni u jednom od maloprodajnih objekata u Srbiji u kojoj se prodaju proizvodi Vinarije Čoka plus d.o.o.

Poručeni artikal nije moguće menjati ukoliko je otvoren, odnosno prilikom povrata robe obavezno je vratiti isti u ispravnom i nekorišćenom stanju, kao i u originalnom, neoštećenom pakovanju.

Rok za vraćanje artikla je 14 dana od trenutka prijema proizvoda. Transportne troškove snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

Opisi i slike proizvoda

Prodavnica nastoji da sve proizvode opiše što je tačnije moguće, kao i da koristi što verodostojnije fotografije artikala, međutim nije u mogućnosti da garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka. Ako proizvod koji je kupac kupio odstupa od podataka koji su navedeni na Internet stranici, tj. objavljenoj deklaraciji, kupac ga možete vratiti u nekorišćenom stanju po proceduri sa sajta Odustanak od kupovine i popuniti Izjavu o odustanku od ugovora o kupoprodaji zaključenog na daljinu, a Online prodavac će izvršiti povraćaj novca.

Radno vreme

Prodavnica radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema ili tokom zahvata redovnog održavanja Internet stranica može biti kraći vremenski period nedostupna, o čemu će svi korisnici i kupci biti obavešteni.

Ažuriranje podataka na Internet stranici

Prodavnica zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kom delu Internet stranice.

Odgovornost Online prodavca

Online prodavac snosi sve obaveze, troškove i odgovornosti u slučaju bilo kog upravnog, prekršajnog, sudskog ili drugog postupka koji proizilazi iz online trgovine koja se obavlja putem Prodavnice.